O firmie PGM Services
Kim jesteśmy?
- jesteśmy młodą firmą aktywnie działającą od 2015 roku. Najważniejszym atutem pozwalającym nam pewnie stąpać w branży FMCG jest wieloletnie doświadczenie kadry menadżerskiej.
- nasz zespół, dzięki dużemu doświadczeniu, kreatywności i motywacji zorganizuje, wdroży i zrealizuje dla Państwa każdy projekt.
- działamy na terenie całej Polski i świadczymy usługi dla klientów z różnych branż.
- specjalizujemy się we wsparciu sił sprzedaży a także w merchandisingu w kanałach nowoczesnym oraz tradycyjnym.
- realizowane projekty traktujemy jako inwestycje mające przynieść naszym klientom wymierne korzyści.
Gdzie jesteśmy i co robimy...
- Sklepy z kanału nowoczesnego i tradycyjnego
- W tygodniu obsługujemy 500 placówek, w tym 260 to merchandising a 240 wizyty Ph
- Nasi pracownicy przesyłają 500 raportów w tygodniu
- Opiekujemy się 200 SKU naszych klientów
Co oferujemy naszym Klientom:
- merchandising na terenie całego kraju w kanale tradycyjnym i nowoczesnym
- outsourcing sił sprzedaży
- akcje marketingowe i promocyjne
- dystrybucja i produkcja materiałów pos
- badania marketingowe (jawne i niejawne)
- audyt półkowy
Struktura terenowa PGM Services
- 2 Dyrektorów regionalnych (północ i południe)
- 13 Przedstawicieli handlowych (Warszawa x 2, Łódź, Poznań, Szczecin, Toruń, Gdańsk, Kraków, Białystok, Wrocław, Rzeszów)
- 15 Koordynatorów (Warszawa 2 Koordynatorów, Szczecin, Poznań, Gdańsk, Toruń, Olsztyn, Rzeszów, Białystok, Łódź, Kraków, Wrocław, Lublin, Katowice, Gliwice)
- 300 zleceniobiorców na terenie całego kraju
Kim jest nasz Ph i za co jest odpowiedzialny?
- doświadczony ph z min. kilkuletnim stażem w kanałach tradycyjnym i nowoczesnym
- mobilny i pracujący na terenie dużego miasta, najczęściej pracujący na terenie całego województwa
- nasz ph ma za zadanie wykonać wizytę handlową w skład której wchodzą następujące zadania:
Dowiedz się więcej na temat Ph i za co jest odpowiedzialny? »
Dlaczego warto z nami współpracować
- Wysoko wykwalifikowany zespół złożony z doświadczonej kadry menadżerskiej i specjalistów
- 12-letnia znajomość rynku i branży FMCG
- Własna struktura terenowa firmy zbudowana na potrzeby realizacji ogólnopolskich projektów
- Obsługa Klienta poprzez bezpośrednie zaangażowanie się kadry menadżerskiej w pracę w terenie
- Terminowe wypłacanie wynagrodzeń / zgodnie z zawartą umową
- Łączenie usług: merchandising + analiza półki (badanie konkurencji, badania cenowe, info z terenu wraz ze zdjęciami ekspozycji)
- Zaawansowany system komunikacji do przesyłania i gromadzenia informacji wspomagający kontrolę i koordynację projektów