Kim jest nasz Ph i za co jest odpowiedzialny?
- doświadczony ph z min. kilkuletnim stażem w kanałach tradycyjnym i nowoczesnym
- mobilny i pracujący na terenie dużego miasta, najczęściej pracujący na terenie całego województwa
- nasz ph ma za zadanie wykonać wizytę handlową w skład której wchodzą następujące zadania:
Zadania podstawowe dla Ph:
- dojazd do placówki
- sprawdzenie półki i magazynu pod kątem oos-ów
- spotkanie z kierownikiem i wykonanie zamówienia
- ustalenie akcji centralnych i lokalnych
- ustalenie akcji promocyjnych
- raport z wizyty
Zadania dodatkowe dla Ph
- eliminacja wirtualnych stoków,
- zwiększenie min półkowych
- przebudowa półki wg wskazówek klienta
- rozszerzenie udziałów półkowych
Koszt wizyty Ph
Składowe stawki za 1 wizytę – 1 godzinę
- Wynagrodzenie dla Ph w podstawowym zakresie obsługi
- Koszty księgowo - kadrowe
- Licencja systemu informatycznego
- Prowizja Agencji
Dodatkowe zadania dla Ph i ich koszt
Wydłużenie godzinnej wizyty ph – zwiększa wynagrodzenie dla ph ale podnosi też koszt usługi
Wytyczenie zadań specjalnych i określenie premii za realizację dodatkowych zadań
Ponosicie państwo koszt premii w momencie gdy dodatkowe zadanie będzie zrealizowane
Dodatkowe zadania muszą być określone wskaźnikami, jak np.:
- termin realizacji zadania
- jakość promocji
- komunikacja, aktywność i jakość informacji zwrotnej
Przewaga outsourcingu Ph nad pracownikiem etatowym
- wszystkie koszty po stronie agencji
- elastyczność zatrudnienia
- brak urlopów i zwolnień
- możliwość łączenia usługi, np.: z merchandisingiem w celu obniżenia kosztów usługi
Szkolenia i podnoszenie kwalifikacji kadry terenowej
Ciągle ponosimy jakość swoich usług poprzez regularne szkolenie naszej kadry terenowej. Przeprowadzamy ogólnopolskie / cykliczne spotkania z naszymi koordynatorami i ph mające na celu poszerzenie wiedzy o obsługiwanych klientach, poznanie nowego asortymentu, omówienie bieżącej współpracy i wyeliminowanie popełnianych błędów.
Szkolenia zleceniobiorców
Mobilny system informatyczny pozwala nam na regularne szkolenie zleceniobiorców poprzez przeprowadzanie testów on-line sprawdzających wiedzę naszych pracowników. Pozwala nam to na weryfikację wiedzy w terenie, doszkalanie lub natychmiastową zmianę zleceniobiorcy.
Raportowanie usługi
Raportowanie za pomocą aplikacji umożliwiającej geolokalizację wykonanego zadania (Companion). Każdy raport wypełniany na hali za pomocą smartfona zawiera ankietę dostosowaną do indywidualnych wymagań klienta i jednocześnie sprawdza obecność serwisanta na hali poprzez geolokalizację. Serwisanci poza usługą merchandisingu mogą sprawdzać i raportować:
- Aktualne promocje
- Dostępność produktów na hali
W systemie widoczny jest:
- Grafik pracy
- Raport zdjęciowy
- Lokalizacja podczas raportowania do systemu