Kim jest nasz Ph i za co jest odpowiedzialny?

  • doświadczony ph z min. kilkuletnim stażem w kanałach tradycyjnym i nowoczesnym
  • mobilny i pracujący na terenie dużego miasta, najczęściej pracujący na terenie całego województwa
  • nasz ph ma za zadanie wykonać wizytę handlową w skład której wchodzą następujące zadania:

Zadania podstawowe dla Ph:

  • dojazd do placówki
  • sprawdzenie półki i magazynu pod kątem oos-ów
  • spotkanie z kierownikiem i wykonanie zamówienia
  • ustalenie akcji centralnych i lokalnych
  • ustalenie akcji promocyjnych
  • raport z wizyty

Zadania dodatkowe dla Ph

  • eliminacja wirtualnych stoków,
  • zwiększenie min półkowych
  • przebudowa półki wg wskazówek klienta
  • rozszerzenie udziałów półkowych

Koszt wizyty Ph

Składowe stawki za 1 wizytę – 1 godzinę

  • Wynagrodzenie dla Ph w podstawowym zakresie obsługi
  • Koszty księgowo - kadrowe
  • Licencja systemu informatycznego
  • Prowizja Agencji

Dodatkowe zadania dla Ph i ich koszt

Wydłużenie godzinnej wizyty ph – zwiększa wynagrodzenie dla ph ale podnosi też koszt usługi

Wytyczenie zadań specjalnych i określenie premii za realizację dodatkowych zadań

Ponosicie państwo koszt premii w momencie gdy dodatkowe zadanie będzie zrealizowane

Dodatkowe zadania muszą być określone wskaźnikami, jak np.:

  • termin realizacji zadania
  • jakość promocji
  • komunikacja, aktywność i jakość informacji zwrotnej

Przewaga outsourcingu Ph nad pracownikiem etatowym

  • wszystkie koszty po stronie agencji
  • elastyczność zatrudnienia
  • brak urlopów i zwolnień
  • możliwość łączenia usługi, np.: z merchandisingiem w celu obniżenia kosztów usługi

Szkolenia i podnoszenie kwalifikacji kadry terenowej

Ciągle ponosimy jakość swoich usług poprzez regularne szkolenie naszej kadry terenowej. Przeprowadzamy ogólnopolskie / cykliczne spotkania z naszymi koordynatorami i ph mające na celu poszerzenie wiedzy o obsługiwanych klientach, poznanie nowego asortymentu, omówienie bieżącej współpracy i wyeliminowanie popełnianych błędów.

Szkolenia zleceniobiorców

Mobilny system informatyczny pozwala nam na regularne szkolenie zleceniobiorców poprzez przeprowadzanie testów on-line sprawdzających wiedzę naszych pracowników. Pozwala nam to na weryfikację wiedzy w terenie, doszkalanie lub natychmiastową zmianę zleceniobiorcy.

Raportowanie usługi

Raportowanie za pomocą aplikacji umożliwiającej geolokalizację wykonanego zadania (Companion). Każdy raport wypełniany na hali za pomocą smartfona zawiera ankietę dostosowaną do indywidualnych wymagań klienta i jednocześnie sprawdza obecność serwisanta na hali poprzez geolokalizację. Serwisanci poza usługą merchandisingu mogą sprawdzać i raportować:

  • Aktualne promocje
  • Dostępność produktów na hali

W systemie widoczny jest:

  • Grafik pracy
  • Raport zdjęciowy
  • Lokalizacja podczas raportowania do systemu

PGM Services Sp. z o.o.

ul. Marszałkowska 55/73 lok.39
00-676 Warszawa

NIP: 7010506526
REGON: 36248617200000

tel. 22 398 75 57
tel. 789 017 134


Certyfikat Firmy Wiarygodnej Finansowo


Oferta PGM Services

PGM Services oferta

Kontakt z nami

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania odnośnie naszej oferty zapraszamy do kontaktu.

tel. +48 789 017 134